X

Aktualitātes

Nometnes 1. diena

2017. gada 16. augusts

Augusta otrajā pusē Sējas Mūzikas un mākslas skolā atkal sāk virmot dzīvība. Vasaras brīvības izjūtas apskurbināti, visi skolai piederīgie tiekamies vasaras nometnē “Lai top!” – Sējas pamatskolā. Un šogad dubulti svētki – ne tikai atkalredzēšanās, radošuma un dažādo aktivitāšu prieks, bet vasaras nometnēm šogad jau 10 gadi!!! Viss sākās ar svinīgu karoga pacelšanu un iekšējās kārtības noteikumu atkārtošanu. Nometnes tēma -latviešu animācijas filmas. Kāds ļoti nopriecājas, kādam seja “izstiepās”arvien garāka, jo par multenēm katrs domājam kaut ko savu. Pēc jauko, silto jaku saņemšanas nometne uzņem savus apgriezienus lekcijā, ievirzot...

2017. gada 29. maijs

30. maijā, otrdien, plkst.18:00 Lojas kultūras namā.  Sējas Mūzikas un mākslas skolas IZLAIDUMS un liecību izdošana. Aicināti visi skolēni un interesenti!

2017. gada 22. maijs

Šī bija viena ļoti piepildīta, krāsaina diena. Un, atskatoties uz notikumiem, sajūta, ka aizvadītas daudzas dienas vienā. Secībā – pēc naktsmiera jaukajos Vīnes dzīvoklīšos - pašgatavotas brokastis. Mēģinājums vakara koncertam, tikmēr pie mums ieradās Baiba – sk.Annas bijusī klasesbiedrene. Viņa bija sagatavojusi mums ekskursiju pa Vīni – tieši tik, cik varējām paspēt, lai pārāk nesagurtu, bet priekštatu par Vīni gūtu – Hundertvaser īpašās arhitektūras ēka, Kārļa laukums, Musik Verain koncertzāle, Vīnes opera, Stefana Doms (galvenā pilsētas katedrāle - Ralfs pat vakarā atcerējās, ka tā ir liesmojošās gotikas celtne), ķeizara ziemas pils, bibliotēkas...

2017. gada 21. maijs

Mūsu brauciena 5.diena pagājusi kā iecerēts – atvadījāmies no Rimini, laicīgi un operatīvi savācoties, tikām līdz Venēcijai un iebaudījām tās garšu. Bērni apliecināja, ka ir ir priekšstats par to, kas ir Venēcija – bija gan ūdens ieliņas un tiltiņi, gondeljēras un to gondeljēristi, skaistā Dodžu pils, Sv.Marka laukums. Dažiem bija pirmā pieredze braucienā ar kuģīti! Šodien sajutām ilgas pēc mājām un sajutām, ka mūs mājās arī gaida... Nu esam nokļuvuši līdz Vīnei, priecājamies par jaukajām mājasvietām, kuras mums paredzētas 2 dienām. Gaidām, ko nesīs jaunā diena!

2017. gada 20. maijs

Jauna diena, jauni iespaidi! Citam pirmo reizi mūžā, kādam jau arī ar kaut ko iespējams salīdzināt no savas pieredzes. Stāsts šodien par milzīgo atrakciju parku un naksnīgās Rimini vecpilsētas apskati. Šodien mostoties, sapratām, ka laikapstākļi mazliet līdzinās pavasarīgai Latvijai (mēs gan zinām arī to, cik tieši šodien Latvijā bija karsts!!!) – Rimini bija nomācies, nemaz ne karsts un pat ar draudīgiem lietus mākoņiem. Un tomēr- tas mūs nekavēja doties savā piedzīvojumā uz atrakciju parku. Un varbūt tieši lietutiņš mūs paglāba no garām rindām pie atrakcijām un pārsvarā visu, ko iecerējām 7 stundu laikā arī paguvām izbaudīt. Te gan dažs labs tīri labprāt pavadītu arī divas dienas...

2017. gada 19. maijs

Šodien esam saņēmuši ilgi gaidīto – aizvadījām brīnišķīgi piepildītu dienu. Pēc hoteļa brokastīm siltie saules stari mūs tā vien sauca iet izmēģināt Adrijas jūras burvību. Ne visi uzreiz spējām aptvert, ka tiešām mēteļi nav vajadzīgi, ka var ģērbties kā vasarā un pats galvenais- iet peldēt jūrā. Milzīgs prieks! Un brīnumi par TIK sāļu ūdeni! Un ja jau prieki, tad pēc pilnas programmas- tikām arī pie īstā itāļu saldējuma! Pēc nelielas atpūtas ķērāmies pie saviem darbiņiem - festivāla galvenais notikums- visu dalībvalstu koncerts vakarā, tam gatavojoties mēģinājām savā hotelītī. Tērpu ģērbšana, vainadziņu pielāgošana, saktiņas, matiņi, lentiņas, vārdusakot-...

2017. gada 18. maijs

Šo rītu sākām diezgan rāmi, jo obligātās miera stundas busiņam ļāva mums izgulēties no rīta. Kā jau nereti gadās brīvdienā - bērniem “miegs nevienā acī”, bet pieaugušajiem vēl saldi sapnīši. Ar to veiksmīgi tikām galā! Brokastis hotelī, neliels gājiens līdz autobusam – ieelpojot senlaicīgās studentu pilsētas Brno šarmu, un tad jau atkal ceļš. Jau pirmā pietura mūs visus patīkami pārsteidza – tik silts, mēs tiešām tuvojamies dienvidiem! Tālākie skati pa logu lika ik pa brīdim vienkārši elpai aizrauties – brīnišķīgie kalni, zaļās ielejas, nelielās kalnu pilsētiņas ar baznīcu centrā, zaļi dzidrie ezeri, baltās kalnu upes, klintis  - Annija beidzot...

2017. gada 17. maijs

Šī ilgi gaidītā diena sākās TIK agri! Un tā bija TIK gara! Sākām jau 4os no rīta- un izbraucām vien 11 minūtes vēlāk kā paredzēts. Priecīgā kopābūšanā savā lielajā busiņā, kur šoreiz vietas pietiek visam un vēl pāri paliek, šķērsojām Latviju, Lietuvu, Poliju un beidzot nonācām Čehijā. Mūsu jauko šoferu Edgara un Normunda izturību varam vien apbrīnot - pievarēti 1100 km! Visi 23 bērni viens ar otru draudzīgi, atrada gan spēles, gan kopīgi uzdziedāja, ik pa brīdim dzirdējām blokflautiņu un koklīšu skaņas - katrā ziņā mēs - 4 skolotājas, varējām tik priecāties par bērnu draudzīgajām attiecībām un tālais ceļš mums neaizēno gaidāmo piedzīvojuma burvību.

Šī gada 16.maijā Ozolniekos, Ozolnieku Mūzikas un mākslas skolā notika VII Mazpilsētu un lauku mūzikas skolu pūšaminstrumentu konkurss, kur 1.grupā, vecumā no 9-11 gadiem pavisam piedalījās 28 audzēkņi. Šajā grupā startēja arī Sējas Mūzikas un mākslas skolas 2.klases saksofona audzēknis Intars Kuncītis. Šī bija gan viņa, gan skolotājas debija konkursā - pirmā reize. Paldies skolotājām Renātei...

Lasīt tālāk
Mēs pianistu festivālā

Mēs pianistu festivālā "Debija 2017"

2017. gada 30. marts

Šī gada 24. martā Rīgā, Juglas mūzikas skolā notika III jauno pianistu festivāls “DEBIJA 2017”, kurā piedalījās 55 klavierspēles audzēkņi no Latvijas mūzikas skolām. Mūsu skolu festivālā pārstāvēja 2. klases audzēkne Annija Saveļjeva. Audzēknei bija iespēja spēlēt uz laba instrumenta, klausīties citus priekšnesumus - lieliska pieredze turpmākajam ceļam! Paldies Annijai par centību, skolotājai Dacei Gžibovskai par ieguldīto darbu!