X

Aktualitātes

Lai top! 2019. II diena

2019. gada 13. augusts

Otrā nometnes diena bija ļoti piepildīta ar dažnedažādām, aizrautīgām aktivitātēm, kas kā koši krāsu stikliņi sarindojās mūsu nometnes kaleidoskopā.  Rīta cēliens pēc rosmītes un gardajām brokastīm turpinājās ar darbu orķestrī un mākslas nodarbību. Pēc tam sekoja par nometnes tradīciju kļuvušais pārgājiens uz Loju- Sējas Mūzikas un mākslas skolu, kur mūs sagaidīja  mūsdienu dejas meistars Juris Gogulis. Mācījāmies radīt savus ritmus un kustības, kas saistītas ar mūsu katra iekšējām sajūtām un vēlmi izpausties. Un priecājāmies, ka apgūtā „kopdeja”, ko izdejojām pļaviņā pie skolas, piesaistīja gan dažus iedzīvotājus, gan skolas kaimiņus no bērnudārza. Pēcpusdienā atkal...

2019. gada 12. augusts

Sējas Mūzikas un mākslas skolas nometne šogad pulcina ļoti lielu dalībnieku skaitu – 53! Diena bagāta ar notikumiem, emocijām un pāri plūstošu prieku. Un prieks ir tas, kas iedvesmo.  Skolotāju sirdis līksmas darīja katra bērna smaids un gaidpilnās sejas. Bērni labprāt iesaistījās visās sagatavotajās aktivitātēs, kas šodien bija ne mazums. Kā ierasts, nometnes sākumā uzvilkām savas skolas karogu, dziedot Latvijas himnu. Katrs dalībnieks saņēma īpašo nometnes dāvanu – zaļo somiņu. Uzsākām nometnes centrālos uzdevumus- iepazīt dažādu deju ritmus un to, kā saklausīt un ieraudzīt ritmu mūzikā, mākslā un dejā. Par šo tēmu dzirdējām lekciju, sākām iestudēt jaunus orķestra skaņdarbus un...

2019. gada 14. maijs

Mācību gada noslēgums un izlaidums Sējas Mūzikas un mākslas skolā notiks 27. maijā, plkst 18.00 Sējas PAMATSKOLAS zālē! Tiekamies!

Hei!  Sējas novada domes ēkā ir iespēja aplūkot nelielu Sējas Mūzikas un mākslas skolas Mākslas nodaļas audzēkņu izstādi! Nāc un apskati arī Tu!

2019. gada 10. maijs

2019. gada 10. maijā Ozolnieku Mūzikas skolā notika IX Starptautiskais mazpilsētu un lauku mūzikas skolu Pūšaminstrumentu spēles audzēkņu konkurss “Ozolnieki 2019”. Mūzikas skolu audzēkņi mērojās spēkiem trīs vecuma grupās, apliecinot savu meistarību saksofona, klarnetes, trompetes, trombona un eifonija spēlē. Audzēkņu sniegumu vērtēja žūrija: Ieva Sloka, Normunds Piesis un Vladimirs Fomins (Krievija). Arī mūsu skolas audzēknis Gustavs Kārkliņš veiksmīgi startēja savā grupā. Paldies skolotājām Elīzai Kristai Kurvīte un Dacei Gžibovskai.

2019. gada 24. aprīlis

Šī gada 24.aprīlī Cēsu mūzikas vidusskolā norisinājās izglītības programmas “Taustiņinstrumentu spēle – klavierspēle” Vidzemes reģiona vecāko klašu audzēkņu koncerts. Tajā piedalījās mūzikas skolu 7. – 9. klašu klavierspēles audzēkņi no Alojas, Alūksnes, Amatas novada, Cēsīm, Jaunpiebalgas, Madonas, Rūjienas, Smiltenes, Valmieras mūzikas skolām. Mūsu skolu pārstāvēja 8.klases audzēkne Samanta Līcīte. Paldies audzēknei par centību, skolotājai Dacei Gžibovskai par audzēknes sagatavošanu un vecākiem par atbalstu. Vēlam Samantai veiksmīgi nokārtot mūzikas skolas beigšanas eksāmenus!

2019. gada 15. aprīlis

Šī gada 13. aprīlī Līvānos notika XI Jēkaba Graubiņa jauno pianistu konkurss. Šogad konkursā piedalījās 84 audzēkņi no 37 Latvijas mūzikas skolām: Saldus, Rīgas, Jēkabpils, Kārsavas, Krimuldas, Līvānu, Jūrmalas, Valmieras, Madonas, Ādažu, Daugavpils, Jaunpiebalgas, Rēzeknes, Ķekavas, Ikšķiles, Ludzas, Limbažu, Olaines, Balvu, Gulbenes, Birzgales, Dagdas, Krāslavas, Preiļu, Salgales, Salaspils, Amatas, Sējas, Aizkraukles. Sējas Mūzikas un mākslas skolu pārstāvēja 4.klases audzēkne Annija Saveļjeva. Paldies Annijai par centību, vecākiem par atbalstu un skolotājai Dacei Gžibovskai par audzēknes sagatavošanu.

2019. gada 15. marts

Brauciena noslēdzošā diena sākās Mikkeli ar priecīgo cerību- jau šodien būsim mājās!!! Izbraucām gana laicīgi, lai Helsinkos apskatītu Klints baznīcu un apmeklētu Sibeliusa akadēmiju. Helsinku katedrāles apskati ar lielajām kāpnēm atstājām apskatei nākamreiz, toties redzējām un dzirdējām 16gadīgās zviedru jaunietes iedvesmoto piketu saistībā ar dabas saudzēšanu pie valdības nama. Prāmis šoreiz jau likās kā mājas- visi kaktiņi izložņāti un iepazīti, veikalos nopirkti vēl pēdējie kārumiņi un kādi svuvenīri mājiniekiem. Iebraucot Tallinā bija sajūta, ka jau gandrīz esam mājās. Un pavisam drīz tas mirklis arī klāt! Katrs ar pateicības pilnām sirdīm par piedzivoto svešzemē, tomēr tik...

2019. gada 14. marts

Brauciena 5.diena tika īpaši gaidīta - mūsu lielie notikumi šodien - Superparks un Koncerts. Dienas iesākumā brokastis naktsmītnē un tad jau prom piedzivojumos. Bet.. patiesībā ir ļoti grūti visu aprakstīt, jo dienasgaita vien neatklāj mazo sirsniņu iekšējos, dziļākos pārdzīvojumus, kas samanāmi  vien mirdzošajos skatienos, mulsajos smaidos, neizteiktajos vārdos un klusās pārdomās. Un notikumi secībā - pēc brokastīm naktsmītnēs devāmies uz solīto Superparku, kur izpriecāties varēja pēc sirds patikas - dažādos batutos, porolona vannās, vingrotāju matračos un kur tad vēl skūteru laukumā, dažādās digitālās sporta spēlēs un reakcijas pārbaudēs. Mazie savainojumi pēc...

2019. gada 13. marts

Brauciena ceturto dienu pavadījām autobusā, vērojot dabasskatus, zelta ziemeļbriežus, sasalušus ūdenskritumus, piesnigušus līdzenumus un mazām eglītēm apaugušas klintis. Saule mūs pavadīja visu ceļu, tāpat kā jau bija pavadījusi visas līdzšinējās dienas. Pusdienu un iepirkšanās pauze iepriecēja visus. Laikam jau taisnība, ka ceļš mājup šķiet īsāks. Lai gan mājās vēl nedodamies, kurss jau uzņemts un 450 km, kas no rīta vēl šķita biedējoši, pagāja nemanot. Autobusa abos galos bija atvērti Annu friziersaloni, somiem tagad varbūt šķiet, ka visas latviešu meitenes staigā, ne tikai tumši zilos hudijos, bet arī ar divām franču bizēm. Zēnus gan šajos...